Packboxarna som sitter i ILOs 150cc-motor med oval kopplingskåpa är:
Vevaxel, magnetsida: 20 x 30 x 7.
Vevaxel, kopplingssida: 20 x 35 x 10.
Utgående axel, (innanför kedjedrevet): 30 x 40 x 7.
Packboxarna i den encylindriga 250cc-motorn från ILO, den som sitter i MONARK M500, är:
Vevaxel, båda sidorna: 30 x 40 x 7.
Mellanaxel (innanför lamellpaketet) 35 x 47 x 7.
Utgående axel (innanför kedjedrevet): 25 x 35 x 7.
Kickaxel: 18 x 30 x 7.
Växelpedalaxel: 14 x 24 x 7.
Packboxarna i ILO M2-125-motorn (tvåcylindrig 250cc) är:
Vevaxel, generatorsida: 25 x 42 x 10.
Vevaxel, kopplingssida: 25 x 38 x 7.
Mellanaxel (innanför lamellpaketet): 35 x 47 x 7.
Utgående axel, (innanför kedjedrevet): 25 x 35 x 7.
Kickaxel: 18 x 30 x 7.
Växelpedalaxel: 14 x 24 x 7 (2st).